loading...
رامین دانلود
sss
آخرین ارسال های انجمن
R@min بازدید : 174 1390/06/27 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه جدید مرداد ماه 90


گفتی دوستت دارم و من به خیابان رفتم!

فضای اتاق برای پرواز کافی نبود...


...::::اس ام اس عاشقانه جدید:::...



ساقیا باز خماریم به جامى بنواز / خاطر خسته ما را به سلامى بنواز

گرمی سر نشود بگذری در كوچه ما / گاه گاهی دل ما را به پیامی بنواز

...::::اس ام اس عاشقانه جدید:::...


عشق معنی لبخند ماست / معنی لبخند ما، پیوند ماست

عشق یعنی اینکه باور کنیم / یک دل دیگر ارادتمند ماست

...::::اس ام اس عاشقانه جدید:::...



همه عمر بر ندارم سر از این خمار مستی که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی 

...::::اس ام اس عاشقانه جدید:::...



خطّ فقر

جائی میان

بود و نبود توست

جائی میان

دار و ندار من

...::::اس ام اس عاشقانه جدید:::...



من عشق را درتو 

تو را در دل

دل را در موقع تپیدن

و تپیدن را به خاطر تو دوست دارم

...::::اس ام اس عاشقانه جدید:::...



زندگی زیباست حتی اگر کور باشی 

خوش آهنگ است حتی اگر کر باشی

مسحور کننده است حتی اگر فلج باشی

اما بی ارزش است اگرثانیه ای عاشق نباشی...

...::::اس ام اس عاشقانه جدید:::...



عشق حیات عاشق را تشکیل می دهد وگرنه معشوق بهانه است

...::::اس ام اس عاشقانه جدید:::...


من با خنده های تو دیوونه بازی میکنم 

تو بگو دوست دارم من تورو رازی میکنم 

من میخوام قد یه دنیا منو دوس داشته باشی

چون میمیرم اگه تو یه روز ازم جدا بشی

...::::اس ام اس عاشقانه جدید:::...



نوبر است این چشم ها حیف است خوابش می کنی

تا به کی قلب مرا هر شب جوابش می کنی

آن قدر سیب گناه از چشم هایت می کند

مطمئناً یک شبی آدم حسابش می کنی

...::::اس ام اس عاشقانه جدید:::...



من و تو پایه ی برج عاشقاییم

من و تو سنگ صبور قصّه هاییم

قلب ما،قلب قناری های ساکت

من و تو تازه نفس،اوّل راهیم

...::::اس ام اس عاشقانه جدید:::...



من درد تو را ز دست آسان ندهم

دل بر نکنم ز دوست تا جان ندهم

از دوست به یادگار دردی دارم

کان درد به صد هزار درمان ندهم

...::::اس ام اس عاشقانه جدید:::...



تو مپندار که خاموشی من ذکر فراموشی توست / بلکه هر لحظه دلم مست تماشایی توست .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1055
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 191
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 368
  • باردید دیروز : 537
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 368
  • بازدید ماه : 9,226
  • بازدید سال : 49,014
  • بازدید کلی : 2,521,027