loading...
رامین دانلود
sss
آخرین ارسال های انجمن
R@min بازدید : 283 1390/06/17 نظرات (0)

4wp7lq5g7ypuc91mx9c Mozilla Firefox 6.0.2   دانلود فایرفاکس جدید نسخه 6.0.2

فایرفاکس جدید نسخه ۶٫۰٫۲ آمد. اگر پیگیر اخبار IT بوده باشید مطلع شده اید که فایل های cer. پروتوکول https – SSL در یک سری isp های داخلی در ایران جعل شده و طبق اخبار واصله این حمله از نوع Man-in-the-Middle Attacks بوده و البته پیشنهاد شده که سریعا پسورد اکانت گوگل (جیمیل) خود را تغییر دهید تا از اطلاعات ایمیل شما سوء استفاده نشود. بنیاد موزیلا سریعا فایل های شناسه ای را جعلی شناخته و آن ها را از نامعتبر شناخته و نسخه جدیدی را ارائه کرده که یک security release محسوب می شود. به کاربرانی که هنوز مرورگر فایرفاکس خود را بروز نکرده اند پیشنهاد می شود هرچه سریعتر نسخه جدید فایرفاکس mozilla firefox 6.0.2 را ن download کنند و امنیت اطلاعات خود را حفظ کنند.

رفع اشکالات و تغییرات نسخه جدید

  • بعد از آپدیت Add-ons ها و بازگشت به لیست یک سری از افزونه ها دیده نمی شدند
  • زبان عربی در بعضی سایت ها مشکلدار نمایش داده میشد
  • برای بعضی کاربران صفحه اصلی جیمیل کند شده بود
  • اگر با پروفایل قفل شده فایرفاکس اجرا میشد فایرفاکس کرش می کرد
  • بعضی از سایت ها با کارت های گرافیک خاصی مشکل رندر داشتند
  • SSL جعل شده حذف و پروتوکول https فعلا ایمن شد.
  • فایل های پی دی اف در مرورگر نمایش داده نمیشد که لازم بود acrobat reader حذف و دوباره نصب شود.
  • و مشکلات دیگری که درست شدند.
R@min بازدید : 220 1390/06/11 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید اپرا – Opera 11.51

مرورگری که امروز به عنوان یکی از قدرتمندترین و سریع ترین مرورگرها دنیا شناخته می شود. جدیدترین آمار رسمی از آزمایشگاه های مختلف نشان دهنده این مطلب است که Opera با ارائه این نسخه توانسته عنوان سریع ترین مرورگر را از آن خود کند. مرورگری که علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط کاربری فوق العاده جذابی بهره می برد که برای اولین بار است که در مرورگرها چنین محیطی به نمایش در می آید. Opera جدیدترین نسخه مرورگر اپرا می باشد. این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند.در مرورگر اپرا، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.اپرا (Opera) تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. این که در این در میان کثرت نرم افزارهای وب گردی کدام یک را انتخاب کنیم کمی سخت به نظر می رسد . هر یک از این نرم افزار ها قابلیت هایی دارند که می تواند دلیل برتری آن باشد. اما هر کاربری با توجه به اهداف خود از وب گردی به دنبال مرورگری می رود. در میان این این مرورگر ها چندتایی هستند که بین همه محبوب و معروف می باشند . یکی از این این مرورگرها که طرفداران زیادی دارد Opera نام دارد. مرورگری با کامل ترین امکانات که می تواند هرکاربری را به سمت خود جذب نماید.

R@min بازدید : 389 1390/06/10 نظرات (0)

Mozilla Firefox 6.0.1 Final محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است. بعضی از امکانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از: توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

R@min بازدید : 294 1390/06/09 نظرات (0)


Pidgin نرم افزار چند منظوره پیغام رسان فوری است که بطور رایگان و کد – باز ارائه می شود. این ابزار در گذشته با نام Gaim شناخته می شد و تقریبا از اکثر ابزارهای پیغام رسان معتبر پشتیبانی می کند.
توسط این برنامه می توانید به سرویس های AIM , Bonjour , Gadu-Gadu , Google Talk , Groupwise , ICQ IRC , MSN , QQ , SILC , SIMPLE , Sametime , XMPP , Yahoo! , Zephyr متصل شوید. به این معنا که می توانید همزمان با دوستان خود در یاهو مسنجر، MSN Messenger,گوگل تاک و یا شبکه های متعدد دیگر گفت و گو کنید.
قابل ذکر است که این نرم افزار از قابلیت هایی مانند انتقال فایل، نمایش وضعیت، اخطارها و دیگر امکانات معمول سرویس های پیغام رسان پشتیبانی می کند و در واقع جایگزین مناسبی برای نصب و اجرای همزمان چندین برنامه پیغام رسان می باشد.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Pidgin:
- امکان اتصال به سرویس هایAIM, Bonjour, Gadu-Gadu, Google Talk, Groupwise, ICQ IRC
MSN, QQ, SILC, SIMPLE, Sametime, XMPP, Yahoo!, Zephyr
- قابلیت انتقال فایل، نمایش وضعیت، اخطارها و دیگر امکانات معمول سرویس های پیغام رسان
- جایگزین مناسبی برای نصب و اجرای همزمان چندین برنامه پیغام رسان
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و …

R@min بازدید : 231 1390/06/02 نظرات (0)

با افزایش روز افزون تعداد سایت ها در اینترنت به طبع نرم افزارهای کاربردی هاست و برنامه های آپلود و دانلود نیز رونق بیشتری گرفته اند و تعداد آنها نیز رو به افزایش است و شرکت های ارائه دهنده در تلاشند تا با ارائه نرم افزارهای جامع تر و کامل تر نیاز کاربران را در این زمینه برطرف ساخته و بخش بیشتری از سهم بازار را نیز در اختیار خود بگیرند و به کاربران خود بیافزایند. از نرم افزار های ارائه شده در این زمینه می توان به CuteFTP اشاره کرد.اما نرم افزاری که امروز قصد معرفی جدیدترین ورژن آن را داریم FileZilla است. این نرم افزار یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزار ها در این زمینه است. که در عین سهولت در استفاده قابلیت های فراوانی دارد که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

R@min بازدید : 203 1390/05/31 نظرات (0)

Axure RP Pro ابزاری مخصوص برای نمونه سازی وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب می باشد. این نرم افزار بر پایه مفاهیم شناخته شده از Visio و ابزارهای طراحی وب است و در واقع ترکیبی ظریف، از هردو را در بردارد. Axure RP Pro یک ابزار اختصاصی نمونه سازی وب است که با آن می توانید محیط تعاملی، توصیفی و مبتنی بر مرورگرها ایجاد کرده و به تمامی کارهایی که در یک نمونه سازی انجام می دهید پرداخته و عملکرد هر یک از اشیا (به عنوان مثال دکمه ها) را با اضافه کردن حاشیه و لینک تعریف کنید.

دانلود ابزار اختصاصی نمونه سازی وب با Axure RP Pro v6.0.0.2903

R@min بازدید : 207 1390/05/31 نظرات (0)

نرم افزار Internet Download Manager 6.07 build 2 Final معروف به IDM با بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

مجموعه آنتی ویروس برای گوشی های نوکیا و سونی اریکسون

R@min بازدید : 235 1390/05/28 نظرات (0)

Messenger Detect نرم افزاری است که به وسیله آن شما قاد خواهید بود تا بر تمامی گفتگوهای اینترنتی شامل MSN chats, AOL (AIM) chat, Yahoo chat, facebook chat, ICQ chat, و Google Talk که در شبکه محلی شما (Local network)، انجام می شود به صورت خودکار و مخفیانه نظارت داشته باشید. با این برنامه می توانید به نظارت و ثبت گفتگوهای اینترنتی که به وسیله مسنجرهای محبوب chat و یا web chat بپردازید. یکی از مزیت های این برنامه این است که شما نیازی به نصب هیچ نرم افزار خاصی بر روی کاپیوتر هدف نخواهید داشت (در صورتی که device شبکه شما از ویژگی نظارت بر پورت پشتیبانی کند و یا یک هاب در LAN خود داشته باشید ). خدمات پس زمینه ای که پس از نصب به صورت خودکار اجرا خواهند شد باعث می شوند تا شما برای نظارت بر چت ها و استفاده از Messenger Detect احتیاجی نداشته باشید که آن را روی صفحه مانیتور خود باز کرده و در حالت اجرا نگه دارید.

قابلت های کلیدی نر افزار Messenger Detect:

- نظارت و ثبت گفتگوهایی که از طریق مسنجرهای پرطرفدار انجام می شوند
- اجرا به عنوان خدمات NT که با شروع ویندوز به طور خودکار آغاز به کار می کند
- پشتیبانی از لاگین MSN
- بدون نیاز به نصب نرم افزار کلاینت بر روی کامپیوتر هدف
- انجام نظارت بدون اینکه کامپیوتر هدف متوجه شود
- استفاده آسان
- دارای گزینه های چگونگی ثبت چت ها
- محافظت از طریق رمز عبور برای دسترسی به برنامه و انجام تنظیمات
- ضبط تقریباً همه محتویات چت از جمله پیام های فوری با رنگ و فونت ها، آیکون احساسات و …
- جستجوی کارآمد در chat log ها
- ویرایش log directly در Messenger

- 15 تم رنگی قابل ارائه برای تنظیم رنگ دلخواه شما

- افزودن تاریخ به پیام های ضبط شده
- و …

 

R@min بازدید : 313 1390/05/26 نظرات (0)

RafaSoft Web Data Extractor

RafaSoft Web Data Extractor نرم افزاری است بسیار کاربردی برای آن دسته از افرادی که می خواهند اطلاعاتی نظیر ایمیل ، تلفن ، فکس را از وب سایت های مختلف به ساده ترین روش ممکن استخراج کنند . این برنامه که برای اهداف تبلیغاتی اینچنی طراحی شده است همچنین می تواند اطلاعات مفید دیگری متاتگ ها شامل عنوان وب سایت ها ، توضیحات و کلمات کلیدی آنها را نیز استخراج کند . اگر شما نیز هم اکنون از طریق ایمیل مارکتینگ کسب درآمد می کنید استفاده از این نرم افزار می تواند شما در بدست آوردن ایمیل های بیشتر یاری کند .

R@min بازدید : 273 1390/05/16 نظرات (0)

8371qq14i2nv89lqnyz9 دانلود نرم افزار تبدیل آسان ویدیو های آنلاین سایت ها با VDownloader 3.6.920

VDownloader نام نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا ویدئوهای را از سایتهایی چون Youtube, Google Video, Metacafe, MySpace, DailyMotion, Yuvutu و بسیاری سایتهای مشابه جستجو، دانلود و تبدیل نماید و هم چنین این قابلیت را دارد که آنها را به فرمتهای AVI یا  MPG ذخیره نمایید.این نرم افزار همچنین امکان ذخریه فرمت هایی همچون AVI, MPG, iPod, iPhone, PSP, 3GP, Nokia N8 × ۰, VCD, SVCD, DVD, FLV و MP3 را به شما می دهد. علاوه بر توانایی های ذکر شده , بر روی مرورگر شما نصب شده و شما می توانید به راحتی ویدیو های سایت های مختلف را با یک کلیک دریافت نمایید.

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1055
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 191
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 330
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 3,724
  • بازدید ماه : 7,613
  • بازدید سال : 59,984
  • بازدید کلی : 2,531,997