loading...
رامین دانلود
sss
آخرین ارسال های انجمن
R@min بازدید : 205 1390/06/17 نظرات (0)

قفل کردن دسکتاپ با ۱Click and Lock _ Www.Ramindl.iR

Click and Lock یک نرم افزار کم حجم و ساده و با امکانات مناسب است که به شما اجازه میدهد در مواقع دلخواه دسکتاپ خود را قفل کنید.و فقط با رمز تنظیم شده توسط شما دوباره فعال خواهد شد.از این نرم افزار برای زمانی که اتاق یا میز محل کار خود را برای کاری ترک می کنید مناسب است.

R@min بازدید : 246 1390/06/10 نظرات (0)

آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین  کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت رامین دانلود با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳٫x و ۴٫x به روز می کند.
آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

 

nod32off آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ 10 شهريور ٩٠

R@min بازدید : 207 1390/06/10 نظرات (0)

مجموعه  کلیدهای فعال برای محصولات امنیتی شرکت کسپرسکی به تاریخ ۱۰ شهریور ۱۳۹۰ را برای شما عزیزان در رامین دانلود قرار داده ایم. این کلیدها برای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی هستند.همچنین در این پست ، کلید های آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی ٢٠١٢ نیز موجود می باشد.در این مجموعه کلید های Kaspersky Pure نیز برای شما عزیزان قرار داده ایم.

 

kasper keys مجموعه کلید های فعال محصولات Kaspersky به تاریخ 10 شهريور ٩٠

R@min بازدید : 221 1390/06/10 نظرات (0)

یکی از قدرتمند ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی روسی Kaspersky است که قطعآ اکثر شما Anti-Virus و Internet Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت کاسپراسکای در حدود ۹۰ تا ۱۰۰ مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت دانلودها به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت Kaspersky این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اینترنت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.

 

kaspersky update آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 10 شهريور ۹۰

R@min بازدید : 208 1390/06/08 نظرات (0)

SecurityCam

SecurityCam یک نرم افزار قدرتمند در زمینه مانیتورینگ و حرکت یاب تصاویر می باشد که می تواند با حداقل امکانات نظیر یک کامپیوتر و یک وبکم متصل شده به آن ، چشمان شما را همیشه باز نگاه دارد . این برنامه که هم قابلیت استفاده به صورت محلی ( Local ) و هم از راه دور ( Remote ) را داراست می تواند شما را از تمامی وقایعی که در محل های مورد نظرتان اتفاق می افتد با خبر کند و در واقع چشم سومی باشد برای شما . این برنامه همچنین قابلیت دزدگیر را نیز داراست . روش کار دزدگیر این برنامه بدین صورت است که پس از نصب و ثابت شدن وبکم در تمامی طول روشن بودن ، محیط را مونیتور کرده و در صورت مشاهده شی یا اشیای جنبان به سرعت شما را آگاه می سازد .

R@min بازدید : 263 1390/06/08 نظرات (0)

ESET Smart Security بسته ی امنیتی که برای حمایت از کامپیوتر در برابر انواع آلودگی ها و حملات اینترنتی طراحی شده است. البته ESET Smart Security علاوه بر این دو قابلیت، قابلیت های بیشتری را نیز ارائه می دهد که امنیت کامل کامپیوتر را در برابر انواع خطرات اینترنتی تامین می کند.

R@min بازدید : 245 1390/06/02 نظرات (0)

Lark File Encryption نرم افزاری کم حجم و قدرتمند در ضمینه رمز نگاری و قفل گذاری روی فایل ها می باشد. توسط این نرم افزار به سادگی و به صورت کاملا امن می توانید فایل های خود را محافظت نمایید. امیدواریم نرم افزار Lark File Encryption مورد قبول تان واقع شود.

دانلود برنامه رمز نگاری و قفل گذاری روی فایل ها با Lark File Encryption 1.2.6

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1055
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 191
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 330
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 3,719
  • بازدید ماه : 7,608
  • بازدید سال : 59,979
  • بازدید کلی : 2,531,992